Formen inför F5 kvalet!

Ah helt meningslöst egentligen då FitnessFive inte har något med utseende att göra men så här är formen..

Inför Fitnessfive kan man säga att jag har deffat men ändå inte, för visst har jag haft som mål att gå ner lite i både vikt och fett% men bara till en viss gräns.. funderar på att börja deffa på allvar kanske 2 veckor efter kvalet får se hur det blir, vet inte vad jag vill just nu förutom att njuta av sommaren med mina VÄNNER (iallafall i 2 veckor, haha sen börjar jag nog lite seriösare igen) 

Aja här får ni min form inför FITNESSFIVE KVALET 2011 I KARLSKRONA! :D:D 
(seriösa bilder dom två översta!!!) 



Imorgon lär ni få se lite finare bilder på mig, ska försöka klä mig snyggt iallafall :) hahah 
blir en bra dag imorgon!
Kommentarer
Postat av: Gustav

Ganska låg fettprocent där. Riktigt bra jobbat. Jag tycker verkligen att du ska skita i deff och ha skoj i sommar istället. Deffa mer än det där tycker jag känns onödigt om det inte är inför en tävling!

2011-06-09 @ 22:06:13
Postat av: Ralle

Gustav : Jag ligger kanske på en 8-9% i fettprocent, låg på 9% sist jag kollade mig!

men jag ska nog ha "skoj" i några veckor sen köra på en deff i början av juli till augusti, i augusti börjar ju semestern så att ;)

och grejen är den att jag kan ha kul även fast jag deffar, men som sagt man får se hur seriös den deffen blir med tanke på att jag inte kommer ha någon tävling att sikta mot.. osv!

2011-06-10 @ 08:18:52
URL: http://rallestraning.blogg.se/
Postat av: Erik

Ser mycket bra ut! Ses imorgon bitti, kör försiktigt. Regnigt och jävligt idag.

2011-06-10 @ 14:53:37
URL: http://fitnessaim.se
Postat av: Ralle

Erik : ser bra ut ja, tack!

men det gäller att prestera också :D



de ska jag ,tack vi syns!

2011-06-10 @ 16:32:26
URL: http://rallestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0