INTE ACCEPTABELT!

vad fan har jag hållt på med efter tävlingen egentligen? gått upp i vikt och fett så det inte är klokt, sa till mig själv att jag skulle hålla formen någolunda men inte fan har jag gjort det! 
Är både besviken och arg som fan på mig själv!

(visst nu har jag inte gått och blivit som Göran Persson, absolut inte men ni fattar) 

Så igår sprang jag ut och sprang lite på kvällen, förjävla skönt men blir förstora mellanrum mellan mina löpningar så tar som fan på mina vader när man löper sällan i FiveFingers, jag vet det mycket väl men ändå går jag ut och springer i 50min på 80%asfalt 20% grus, körde även ett gympass idag på hornstull sedan begav jag mig ut och sprang längst vattnen i ca 25min (asfalt där också) så nu kan jag fan knappt gå men det är rätt åt mig!
Kommentarer
Postat av: Henrik

Känner igen det där.. Själv har jag lagt på mig +5 kg efter träningen..

2011-06-30 @ 23:00:49
URL: http://becomestrongsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0