köttarpass

Idag va jag iväg till Sats Sickla och körde iväg ett ruggit roligt pass med Björn som jobbar som PT där! (riktigt bra kille)

Vi började med ett TRX corepass 3varv x 12reps på alla övningar!

Crunches (på händerna) 
Pikar (på händerna)
Pendlar
Pendlar med knä (åt oblique hållet)
Sidoplanka med handsträckning (den la vi in i 3dje varvet) 
Torso rotationer (12 åt varje håll)
Ståendes utrullningar (enbens 8 på varje ben) 

Sen blev det lite armar med skivstång och hantlar, körde riktigt tungt och det va länge sen jag verkligen kötta på som jag gjorde idag.. eller jag har köttat på hårt förrut fast inte på riktigt samma sätt som idag! 

hinner inte skriva mer, vi hörs!
Kommentarer
Postat av: Henrik

Tjena!

Du går inte i "HTML-rutan" och skriver ditt inlägg. Om du inte förstår kan jag förklara med facebookchatten någon dag. Det är inte så svårt:). Men lite svårt att förklara.

2011-06-17 @ 22:13:12
URL: http://becomestrongsoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0