Köttföfan

Dåligt med uppdatering men har verkligen haft fullt upp hela helgen, kan även säga att denna helg har vart en toppen helg på alla fronter!
Igår tog nog ändå priset då vi förfesta i Party in the park (innan bajen matchen) grymt skön grej! 
sen begav sig alla till Söderstadion för match där vi fick 3pinnar, efter en skön vinst drog jag, Kim och Jonas till texas long horn i bajensjöstad... efter måltiden och vi hade begett oss till söder trodde jag att ja skulle döö, den där middagen....bland den värsta(positiv synvinkel) jag käkat och den bestod av 1kg kött, pommes och en halv majskorv... fyfan va mycket det är! haha folk trodde inte lilla jag på ca 68kg skulle få i mig den biten men det fick jag ;) och för det bjöd dom på efterätt hahah xD nä en riktigt toppen helg! 
Jag ska väntar FORTFARANDE på bilder från F5 -.- men det går inte snabbt men skit samma .. 

Kommentarer
Postat av: Kim

Edit inte texas burger utan texas long horn

2011-06-19 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0