Rygg, Axlar och mage

Idag blev det som rubriken lyder, ett riktigt skönt pass där jag körde lite roliga övningar så som lastdrag, sittandes rodd, enarms lastdrag, nån övning i cablen, Arnoldpressar, lite dips, lateral raises, lite dips, en annan rolig övning i dipställningen, axelövning med gummiband sen lite core i TRX och några kroppsövningar för magen haha ah ni ser ett roligt pass, många övningar men gick ändå rätt fort :)
Blev så här många övningar då jag ska börja lite seriösare efter midsommar och då passar jag på att köra lite "blaj" pass undertiden :) 

Imorgon tänkte jag köra en hel del kroppsövningar/Trx igen och kanske lite ben :) får se vad jag känner för!



Ska jag va helt ärlig så har jag försökt att aldrig komma med på bild/videos när jag är på matcher, varför vet jag inte men jag har bara fått för mig det! haha och det gick ju bra!: )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0