Summerbuuurst

AH slutsummering av Summerburst(samt efterfesterna) Summerburst i sig va ju faktiskt jävligt bra men efterfesterna kan man ju ta och diskutera, eller ah iallafall köerna osv att dom med vip armband skulle få företräde o hur kön går och ah ju name it det mesta dära va fail, hade dom haft kanske mer än 1 vakt på plats så hade det nog blivit bättre men nu ska dom ju tjäna så mkt CASH som möjligt och då blir det fulspel

Jag skötte mig bra iallafall, käkade ifersig lite mer mat än vanligt men drack ingen alkhol! 
Dansa har man gjort tillräckligt för ett tag nu också så att :D 

Nä idag måste jag åka och fixa lite saker sen ska jag eventuellt möta upp en polare i staden! 
Vi hörs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0