4dagar 1,5h = F5 - Karlskrona!

Okej, tänkte skriva ett litet bättre inlägg nu än vad jag gjort den sista då jag knappt haft tillgång till en dator MEN jag vet fan inte vad jag ska skriva om! 
kaaanske kan ta lite om inför F5 

Kör mitt sista pass imorgon och äter min sista måltid innan invägning (som är 08:30 lördag)  kl 19:00 på fredagen och då ska sista måltiden inte innehålla några kolhydrater!
Och direkt efter invägning (ca 8:45) ska jag trycka i mig lite Vitargo, vassleprotein, orange triad(vitaminer) kreatin och banan

sedan under dagen ska jag trycka i mig 

Frukt
Riskakor
Bröd
Zero Impact 
Nötter
Mat 

Och en pre-w (under dagen)

så nu är det dags att börja förbereda sig.. måste börja se över vad man ska packa med sig både i klädväg och matväg




Bjuder nu er på två bilder och en utav dem en armbild.. det ska ni fan va glada över för armbilder är det väldigt sällan som kommer upp då jag inte är allt för nöjd med dom alls :S 
börjar bli lite orolig över 1 övning för fitnessfive och det är knäböj, ser förjävla jobbigt ut när man kollar på bilderna från de olika deltävlingarna :D 


NÄ NU JÄVLAR ÄR DET BARA 4 DAGAR 1½ H kvar tills det är dags att KÖRAAAAAAAAAAA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0