2dagar

Yes, nu har man vart ute på stan och sprungit hela dagen.. nu snart är det dags att städa rummet! 
Syrran tar ju Studenten imorgon så det måste va fint :D 

Köpte hem lite intressanta saker idag (matväg till syrrans student) va nere i Hötorgshallarna och köpte något som är gaaaaaaaaaaaalet gott ! Italiensk torkad parmaskinka (dregel) sen köpte jag även "lite" frukt (meloner av olika slag) och ett tips, KÖP ALDRIG FRUKT I HÖTORGSHALLARNA! det är inte värt det... om det nu inte visar sig att dom innehåller guld men det är jag tveksam till
va även och tog en "lunch" med Micke och en utav honoms kollegor i tanto, riktigt smutt faktiskt :) 

nä nu har jag suttit här förlänge, dags att plocka fram grejerna jag ska ha med mig, städa rummet sen kommer morsan ner från Borlänge och då har man ju inte tid med att sitta här och skriva ett inlägg på halvtakt! 

ska försöka lägga upp nån bild imorgon eller ikväll, har varit lite halvtråkiga inlägg på sista tiden!
Kommentarer
Postat av: Melissa

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 03:22:56
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Ralle

Tack! På sista tiden har det varit lite sämre men nu ska jag försöka med minst 1gång om dagen, det är typ det jag hinner med :)

2011-07-11 @ 06:38:28
URL: http://rallestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0