Excjusäemoiaa

Ursäkta mig! Glömde säga att jag drog till Borlänge i fredags och kom hem för 1-2 timmar sen haha ;D
åkte upp och hälsade på morsan :)

Va uppe i Orsa i lördags och gick på djurparken (bättre än vad det låter) och efter det blev det längdskidor för första gången, och faan va kul det är :D jobbigt äre också ska ja tala om haha men så jävla vär't :D
självklart glömde jag kameran hemma och mobilen hade jag stängt av och lämna i huset där uppe och tänkte inte på att man kunde ha me den som kamera.. smart som jag är, ja vet!
Va inne och spanade in ett gym idag, helt okej gym skulle lätt kunna tänka mig och köra något pass där då det verkade vara riktigt lungt och skönt :D STORT va det också, bra ytor.. namnet kommer jag inte ihåg så att!

IMORGON börjar min nya fas, WEIO alltid lika kul med lite nytt ;)
ska testa på 1amrs hantel ryck/lyft får se hur de funkar ;)
Nä nu ska jag sova, vi får höras imorgon!

"JAG ÄR BÄST NU, MEN VA BÄTTRE FÖRR"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0