Förstår inte!

Känns som SHT kommer bli mitt gym framöver.. ett riktigt bra gym, testa på lite kettlebells med Maxim (Ryss) och så visade jag på honom lite TRX i utbyte ;) haha

en sak jag inte FÖRSTÅR mig på är PRE-W, vilket jag än tar så känner jag inte av ett skit... testade tillomed Jack blabla va det nu heter som alla säger ska typ världensvärldsbästbästa men nää för mig funka det inte! 

Stod i duschen idag och hade tagit med mig shaken med allt mitt goda i (Bcaa/creatin/vitargo) och yes en gubbe lyckas välta ner den från hyllan så den går sönder och allt rinner ner i avloppet... aja en halv klunk fick jag iallafall.. -.-

Aja så här såg mitt pass ut idag, bänken gick riktigt bra idag :D

Bänkpress 4x4-5r

Pullovers 4x4-5reps

Lastdrag brett grepp 4x4-5reps

Cirkelträning
Biceps maskin en arm i taget (EA) 2x15reps
Triceps rep överhubud extensions 2x15reps
Planka rak (TRX)
Sidoplanka ea (TRX)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0