Lastdrag - Sittande rodd? Sittande rodd - Lastdrag?

Återigen ett bra pass, Hade frivändningar på schemat idag!

Frivändningar är rätt svåra, gäller att få in tekniken på dem vilket jag inte hade dom första 2-3 seten utan fick in det på det sista setet och då låg vikten på "ynka" 50kg.. men känns som att jag kommer öka rätt bra på den övningen dom närmaste veckorna :)

hade även benspark och bencurl som cirkel träning idag båda va på 2x5reps och med min träningsvärk jag hade i bena så va det riktigt paain att köra dom två.. körde bensparken på 2x5 - 80 kg men kan lätt öka där men idag gick det inte bara xD bencurlen kändes bättre men kan nog öka där också!

en annan sak som jag satt o funderade på bussen hem om jag skulle ta upp eller inte ta upp va min så kallde gymhjärna eller om jag bara är helt SLUT i skallen...
i måndags hade jag Lastdrag med v-handtag på schemat och tror ni inte jag körde rodd med v-handtag istället!? det slog till i skallen idag när jag körde rodd att.. hm vänta nu rodd idag igen? nää vänta nu  (kollar schemat).. FAN
Det är ju inte första gången detta händer heller.. blir så trött på mig!

imorgon är det vila (kan behövas) och då ska jag styra upp ett till kostschema för både träningsdag och vilodag!

håller på o koka 600g potatis o steker 300g Lax!  MUMS!

hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0