New shit - Good shit !

Kom precis hem efter att ha handlat lite mat, fixade till ett nytt kostschema för träningsdagarna och sket i vildodagarna då jag ska börja köra 5 pass i veckan så kan nöja mig med äta en sak 2 dagar i veckan ;D

som huvudrät alt. 2 blev det 70gram cous cous och 350gram lövbiff :D

har vilket fall bra träningsvärk i benen än, mer i hamstring nu och mina pattar har jag saftig värk i också = Underbart!

Juste, tänkte ta upp vad jag fokuserar på under den här fasen !

MAX KRAFT

ENERGIE BALANS!

FÖRBEREDELSE träning inför ff5 med fokus på kraftproduktion!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fitt mitt paket från Seth (http://www.breezefitnessbutik.se)


FRÅN HÖGER

VPX - Power shock (pre-w).  D-aspartic (pre-w). Athletes creatine (kreatin, breezefitness egna)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0