ojoj

ojoj, sent sent.. får bli ett snabbt inlägg!
kom på att jag testar ett nytt casein eller ah en ny smak och jag vet inte.. smakar inte något annourlunda än dubbla chokladen! men god är den vilket fall :D

Passet idag gick bra, dock så fick jag lov och köra lite annourlunda då allt va upptaget (körde på SOP = mkt folk)
så när jag inte kunda köra vissa övningar fick jag göra om dom som t.ex French press, istället för stång så fick det bli med två hantlar!
Har även hunnit med o klippa mig idag :D GRYMT blev det



hitta den där trevliga lilla ruta på SPIKE (energi drickan) BRA GREJER! :D:D

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej :) Ska bara tala om att nu e jag inne på min typ 2-3:e vecka med PFoch jag slutar aldrig!!! Fan, det bästa jag nånsin gjort :D

Tack för att du tipsade :)

2011-03-10 @ 18:09:24
URL: http://metrobloggen.se/AnnaWedal

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0