så här ere...

Jag körde ju marklyft igår, första gången på ett bra tag och körde hyfsat tungt! och idag så känner jag av det sisådär hyfsat jävla ordentligt, kan knappt böja mig ner, känns bra i benen också, hahaha älskar't!

Vill bara att den här dagen ska ta slut så man kan få träna imorgon..
och känner på mig att passet kommer va förjävla bra imorgon.. är ju inne på första veckan av nya fasen och har  inte kört alla pass än!

hatar vilodagar, värdelösa.. man gör ändå inge vettigt när polarn börjat på ett jobb med tiderna typ till 20.00 + på kvällanra -.-

OCH SNART får jag ryck på min dator, måste lämna in den igen.. fan att dom inte kan laga skiten ordentligt när man lämnar in den!! PISS MEDIAMARKT!


Formbild... haha känns bra att man fortfarande känner av den lilla stunden man spännde bena på efter ca 5min (Y)

Hörs senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0