same, same but diffrent


Lilla gammla = Double chocolate . Stora nya = Double chocolate with a hint of Almond! blir kul att testa den nya smaken, känns som det kan va en riktig höjdare ;)

Känner mig riktigt mör och skön i kroppen efter dagens pass, ett riktigt skönt pass :D
och imorgon väntar ett tungt benpass :D :D

kom på en sak idag jag vill lära mig och det är att kunna stå på händer en längre stund så idag började jag lite smått med det, ska fortsätta varje pass nu och träna på det.. ska klara det! JUSTE en annan sak jag vill klara av är att kunna köra flaggan i en ribbstol.. tänker på det hela tiden men inte när jag är på gymmet :S lyckas alltid glömma det då!
Kommentarer
Postat av: Gustav

Jag har precis avslutat en stor burk med Chocolate mint som var riktigt god. Har köpt hem en stor med chocolate almond och en liten med päron split. Hoppas innerligt på att de är lika goda! :)

2011-03-03 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0