SVIN!

Körde på Sats Hornstull idag, ett riktigt bra gym.. tror det är det bästa Sats jag kört på!
Passet i sig gick bra men segt, började med att det jag skulle börja köra (knäböj mot box) va upptaget, sen sprang jag runt där och leta efter vadpressen, hitta den tillslut och efter den va det dags för benspark (trodde jag) och dom va upptagna så satt där och vänta sen kollade jag på schemat efter jag tillslut kört bensparken och där stod det att jag skulle köra bencurl först..

Körde en riiktigt skön magövning, först körde jag v-up och efter v-up2 en riktigt bra övning, ska se till o filma den men det kan  ta ett tag!

men till RUBRIKEN! en kille där på hornstull gjorde allt som jag verkligen vill kunna göra och ska kunna gör inom en framtid! helt sinnes va ballt det ÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0