Time to be serious

från och med nästa vecka haha... nä men så här är det. Drar upp till Sälen på torsdag med jobbet och då kommer jag nog inte kunna hålla allt så jäkla bra, och efter det på måndag börjar jag ordentligt.. på riktigt! då blir det ingen alkohol på över 2månader, blir ingen jävla skit mat förutom mina fira måltider som är TVÅ stycken i veckan på MAX 1000KCAL men kommer antagligen nöja med max 1 sådant

Tog lite formbilder idag.. eller ah farsan tog och kan inte påstå att han är nån masterfotograf (inte ens amatör fotograf) tror jag lägger ut dom på måndag då jag startar, kommer dock inte ha målet att bli tokdeffad, och kommer nog antagligen inte deffa ner mig lite ens nästa period heller!



Träningen idag gick mycket bra, mycket bättre än vad jag trodde den skulle gå imorse vid kl 09... va något så sjukt trött, tror jag aldrig vart så trött och behövt hålla mig vaken.. kunde somna ståendes om det va så, va tvungen att gå ner till pressbyrån vid 9fikat och köpa en snickers och redbull för att få nån sockerkick och det hjälpte faktiskt.. trodde aldrig jag skulle göra något sånt pass "oseriöst" ;D men ibland måste man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0