Today, I gave everything i had

STHLM SÖDRA gick passet av på idag, ett riktigt skönt gym med bra ytor och bra ordning i gymmet och ett STORT + va att det ligger 100m från mitt jobb så det är skönt att kunna träna direkt efter jobbet och komma hem lite tidigare, dock så sakna jag min powernapp jag alltid brukar ta men det gick att träna ändå :D

va ett riktigt tungt pass idag, tyngre än vad det såg ut på pappret. Passet bestod av
Marklyft 5-6reps x 3
Hamstring Curl 5-6reps x 3
Vadpress 5-6reps x 3


Cirkelträning

Bencurl 1 ben 2x15ea
Benspark 1ben 2x15ea
Roll-ups 10reps
v-up 15reps
v-up 2. 15reps

och kardio = Löpbandet 10min med 15graders lutning :D


kommer ni ihåg att jag sagt att mina "smartshakes" läcker och strular..
Där har ni.. fattar inte varför det blir så, har den bara i väskan på väg till jobbet och brukar ställa den upp i väskan men det verkar inte hjälpa, tur att man hade den i en plastpåse!

och tänkte visa er hur mitt schema ser ut IRL :D

sådär ser det ut :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0