Great trip!

SÅ nu är man hemma från en GRYM resa i London, kom hem kl 04.00 inatt efter lite förseningar och strul så det va ingen idé att gå att lägga sig då jag skulle upp 1timme senare, nä fy fan va trött man har vart idag så träningen uteblir tyvärr, har bara sovit i typ 20min sen kl 11 igår morse..
Bodde på ett HOSTEL för första gången och måste erkänna att det va riktigt roligt att bo på hostel, dock kan jag nog inte tänka mig att bo på det längre en ett par dagar då varken duschen/toaletterna va speciellt fräscha och man fick ingen ordning på något heller, men de va kul att träffa nytt folk från runt om i världen :D
Hade några Tyskar, Amerikanskor, Spanskor och något annat :P
och en stort plus är att jag aldrig sett så här många fina britter xD hahah trodde det inte fanns nå snygga men det gjorde det fan!

ROGER SANCHEZ @ MOS va nå sjukt jävla bra, sjuuuuuuuuuuuuukt jävla bra musik! inga jävla radiohits här inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0