kör bara

Onsdag idag va? aah.. alltså så har jag bara 1 pass kvar denna vecka :/ och det kör jag imorgon! fast o andra sidan så ska jag köra lite längdskidor i helgen så där får jag lite träning också, velat köra längdskidor hela vintern och äntligen får jag göra det!

Hade nytt sällskap med mig på gymmet idag, en polare som vill komma igång igen och börjar han köra på nu så kommer det gå bra.. han har ju grunden iallafall :)
självklart visade jag på honom lite TRX och klart han OCKSÅ gillade det :D

usch stress alltså, kom hem vid 19:40 idag ca och då ska jag packa upp väskan, ställa mig och laga mat, packa ner i väskan, förberede(väga upp) all kost jag tar med mig till halv 2 rasten, äta, äta o sen är klockan halv 10-10
måste bli mer effektiv under min träning känner jag!

tänkte skriva ner passet idag igen och imorgon faktiskt.. lite halvtråkigt sätt men ah ja vet inte!

Skivstångsrodd
3x90kg
3x90kg
3x90kg

Sittande rodd
3x77kg
3x79,5kg
3x82kg

French press (hantlar)
3x22kg
2-3x22kg
2kg 22kg

CIRKEL
Lateral raises 12x12kg
Lateral raises 12x10kg
Triceps pressdown 12x25kg
Triceps pressdown 12x25kg
Biceps curl 60sec 12kg 25reps?!
Biceps curl 60sec 8kg ..reps?

ÖVRIGT
Lite TRX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0