KÖÖR!

SÅJA, fan va bra pass.. dom har två passen på nya fasen har gått ruggit bra! :D
har sån sjuk träningsvärk i mina ben och rumpa, bara jobbigt när man går med väskan på höften och den gungar emot rumpan o så haha!
men idag va det Pattar, axlar och lite armar skulle jag vilja påstå :D

Bänken gick fan bra idag, varvade mellan Bänkpress och Hammer curls hantlar med ca90sek's mellanrum
Alltså
Bänkpress, vila 90sek, Hammercurls vila 90sek , Bänkpress vila 90sek, Hammercurls vila 90sek osv..

Bänkpress           -           Hammercurls
1x6 - 75kg                       1x6 - 20kg
1x6 - 80kg                       1x6 - 22kg
1x6 - 80kg                       1x6 - 20kg
1x6 - 75kg                       1x6 - 20kg
1x6 - 72,5kg                    1x6 - 20kg
hoppar alltså emellean bänken o curlsen

det va ett par övningar till med i leken ;)

Va förbi GG på lunchrasten och tjackade nytt protepulver

WHEY 100 % GOLD STANDARD fick det bli, en bunke på 2kg med smak Cookies and Cream



Läste självklart folkets omdömen på GG's hemsida efter jag köpt den och tyckte de va många som gnälde lite på smaken men jag kan inte riktigt gnälla på den men o andra sidan så har jag inte så höga förväntningar/krav på att den ska smaka bättre än som min cookies and cream skulle  göra IRL, bryr mig inte heller så mycket om den inte är spec god.. för ju äckligare desto bättre ?;) man sveper ju skiten ändå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0