lite nytt!

Gick förbi GG idag och köpte 2 nya shakes och energie dryck!
Dom där energie dryckerna (Spike shooter) är ca 3x starkare än en Red bull :D ska testa och se hur skiten funkar... lär inte känna av dom något men dom kan ju va goda ;)


För att vara en Tisdag har den här dagen gått riktigt fort, har haft riktigt jävla roligt också haha.. garvat som aldrig förr så det kommer nog inte va från gymmet jag har träningsvärk i magen imorgon! haha juste vi har ju en praktikant just nu... stackars grabb, han kommer nog va "sjuk"(knäckt/förstörd) nästa vecka!

Passen går riktigt bra nu känner jag, ökar ökar o ökar,o bandet är fan riktigt skönt.. 15graders lutning i 10min i promenad takt :D

imorgon kommer jag eventuellt köra av passet på Odenplan då jag ska klippa mig i närheten (om det finns tid)
Kommentarer
Postat av: Kim

Jobbar han med dig så förstår jag honom

2011-03-08 @ 21:00:46
Postat av: Ralle

KIM! haha hörru jag är ingenting jämnfört med mina andra arbetspolare!

2011-03-08 @ 23:08:26
URL: http://rallestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0