Wopp Wopp

Skönt att vara igång med träningen igen, fick ett bra jävla pump efter den här onyttiga helgen :D

körde bänkpress o klarade "bara"
1x90kg
1x90kg
1x85kg 
För att vara mig så ger jag mig godkänt, då bänken varken är någon favorit eller toppövning för min del (kanske för jag tar så lite men: D )

Pullovers med hantel
3x40kg
3x40kg
3x40kg
Hade nog klarat mer om dom haft större hantlar..

Lastdrag brett grepp
3x85kg
3x80kg
3x80kg

Cirkel
Biceps maskin EA 12reps - 30kg
Biceps maskin EA 12reps - 30kg
Triceps rep överhuvud extension 12x27,5kg
Triceps rep överhuvud extensions 10x30kg 3x27,5kg
Planka rak (TRX) 60sekunder
Sidoplanka (TRX) 60sekunder
Sidoplanka (TRX) 60sekunder



imorgon ska jag ta och styra upp en grej, en riktigt rolig grej (träningsgrej) får se när jag berättar vad det är, coolt är det iallafall men en grej som tar ett tag att lära in! haha oj vad jag använde ordet grej mycket xD najs ju! haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0