Day 1 at Breeze with Jessie Stensland

Då va det dags för dag två och sista dagen här nere i Ystad/Breeze Fitness : /
Det är mycket att ta in och då det är på kursen är på Engelska blir det ännu mer att ta in, men en del har man fått in!
Det va mycket teknik om löpning igår och kan säga det nu att jag inte har den bästa tekniken där just nu, va tydligen för rörlig hahaa, men det är bra för då har man ännu något att förbättra! :)
Tänkte försöka mig på att skriva ett litet vettigare inlägg om helgen när jag sitter på tåget men vi får se hur vettigt det blir ;D
Nu snart är det dags för Day 2 at Breeze with Jessie Stensland

Fick det här av Seth igår, en Tigertail och två minibands. bra grejer :D
Juste ska ta mer bilder idag, hanhar gjort om lite på gymmet och det blev grymt :D

Men nu måste jag bege mig, vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0