%

Juste, kom på en sak jag glömt berätta.. gjorde en fettmätning nere hos Seth i helgen då jag inte alls känt mig i någon bra form och ville dra ner på kcal mängden för att det skulle hända något, trott att jag haft runt 11% i kroppsfett men vi gick in och körde en ultraljudstest vilket visade sig att jag låg på 9% i kroppsfett, bättre än vad jag trott så jag blir kvar på den kcal nivån jag ligger på nu tror jag! (kom på just nu att jag glömt väga mig på ett tag, och glömmer det varje morgon.. skärpning)
tror jag känt mig i sån "kass"form för att jag är så BLEK.. dags att börja sola sola sola sola!
(och nej menar inte att jag är i kass form, bara känt mig som det)

Där har ni min mugg, Ball va?! :D
blir perfekt att ha te't i på väg till jobbet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0