Färsking

Då va första passet avklarat på den nya meson inför F5, det va pattar på schemat idag och körde 

Bänkpress 
3x4-5reps (enligt F5 reglerna) 

Pullover 
3x15-20reps (x) 

avslutade med ett par ruggia magövningar i TRX 
TRX - Atomic pushups med vikt på rygg 2x10 
TRX - Ultimate Superman (jobbig) 2x10
TRX - Powerblock på händer 2x10 

Avslutade med 40x40m sprint x8 men körde på bandet så vart lite annourlunda efter som det inte fanns utrymme på gymmet för en vända på 40meter 

Passet kändes bra, rätt snabbt pass vilket kan va skönt och bänken gick helt okej idag även fast jag va så jävla trött :S har vart skit seg den sista veckan, varför vet jag inte men är väl inne i en sån period just nu! 

Blev lax och potatis idag och när jag öppna kylen så såg jag en färsk lax ligga där, inte helt fel ;) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0