GYM

eh jag tänkte skriva lite om gym, om vad jag tycker om en del gym osv men jag skiter nog i det för att.. ja vet inte men kanske gör det nån annan gång! 

juste, det är så typiskt.. igår tränade jag i Haninge (även idag) men jag drog till Haninge igår delvis för hockeyn och även för Sats Haninges Benpress maskin som jag verkligen verkligen ville köra, hade laddat upp som fan för att verkligen DÖDA mig i den, går glatt ut i gymmet efter uppvärmning och *POFF* där ligger en lapp, kan ni gissa vad som stod på den? 

jo  " TILLFÄLLIGT UR FUKTION"  självklart.. och efter som det gymmet inte har några boxar så fick jag mixa med "stepbrädor" och bänkar, lite struligt men det funka hyfsat :) 

HEJDÅ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0