Hård dag!

haha vilken underbar dag, har hunnit köra ett pass och är redan hemma :D
Slutade riktigt tidigt idag och drog på mig inlines för en färd till medis från.. ah enskede någon stans, riktigt skönt!:) haha har haft en riktigt slappdag på jobbet :D:D:D

Blev ett pass på Medis idag, ett skönt gym så lär bli nån träning där igen men tror det blir Haninge på måndag eller nån gång den veckan iaf!

ska ta och laga mig lite mat(matlåda) som jag ska ta med mig till en polare som ska grilla lite xD haha och känns som det blir enklast, vettafan hur det är att grilla tuna lövbiff skivor, någon som gjort det förrut? :D
så att så ser min kväll ut, umgås med lite polare vilket är kanon.. vet inte om det blir utgång eller om man blir kvar hos honom!

Juste, ni ska få en bild på ett par löpband som är nå galet sköna!


Det längst fram på bilden styr man farten helt själv, vill du springa fort så rör du på bena mer bara och vill du gå så går du xD fattar ni? dom bakre (raka) däremot är lite mer som vanliga band där du trycker in farten själv, men som sagt riktigt sköna att springa på!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0