hur ska jag ha det?

Härlig fredag, eller ah iallafall härlig Fredagskväll! dagen har väl varit OK men inte så mycket mer ;D 
Skönt med en vilodag och känner verkligen av träningsvärken efter dom tre passen jag kört denna vecka och även i baksidan lår/nedre rumpan (om det nu finns)

........... EXTRA GREJ INSATT, precis när jag satt och skrev om min träningsvärk i nedre rumpan så hör jag ute i köket hur det kokar... kokar över, kokade ägg kom jag på! alltså jag kan inte minnas sist jag kokade ägg utan att det kokade över/glömde bort äggen (shit nu har jag klämt in kokade 300gånger) det va bara det jag ville lägga in..........


HUR SKA JAG HA DET?
ska köra mitt sista pass imorgon, funderar på att köra ett tidigt pass vid 8? men kan inte bestämma mig om jag ska köra då eller senare, hm? ah får fundera på det! :D 

Ska iallafall in i duschen nu sen bege mig till...

SE TILL OCH SPELA BRA FOTBOLL OCH VINN NU BAJEN! DÅ BLIR DET FEST PÅ LÄKTARN!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0