hur ska jag ha det?

Ska in mot Staden snart för att klippa mig men kan inte bestämma mig om jag ska ta med mig inlines och åka lite eller ej xD
Fast nu när jag sitter här och tänker efter så måste jag fan göra det, vore ju tjänstefel annars! :S

Juste va ju ute igår, fast först käkade vi hemma hos polaren(jag med min matlåda vitfiberpasta, couscous och lövbiff,SJUKT GOD) och drog sedan in till White Room, ("OOH värstring stället") Det typ.... SÖG, jag fattar inte hur ett sånt "inneställe/populärt" ställe kan ha sån dålig DJ som bara spelar jävla RADIOHITS! så är det överallt på klubbarna i Stockholm, man går väl inte ut för att lyssna på en liten "Hetare" verison av RADIO?

Kanske ska dra ett mail till Fredrik Reinfeldt och be honom lösa det!?

BÄTTRE MUSIK ÅT FOLKET! / "Arnold Schwarzenegger"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0