LÄGGDAY

Jobbig jävla dag, först regnar det och är kallt sen 5min senare är det solsken sen 5min senare regn o kallt osv, jobbigt att hela tiden ta av sig regnkläderna för det blev för varmt, sen på me dom igen för det börja regna och till slut gav man ju upp -.- gnällig? bryr mig inte!

Idag drog jag hem mellan jobbet och träningen då jag inte orkade packa väskan igår kväll efter den där jävla finalen! :P så blir ett litet senare pass idag i Haninge men det kan bara bli bra! :D 

Har ben på schemat idag, och ska verkligen KÖTTA skiten ur dom idag, ska inte kunna stå på dom efter!

nä känns som det är dags att jag lägger upp några bilder snart,  vi får se när dom kommer :D
vi hörs, ska packa väskan och kanske ta en PN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0