Rutinerna tillbaka

Det blev en 19h fasta tillslut, bröt fastan som vanligt vid 13:30 så nu är jag tillbaka till de vanliga rutinerna :)
gårdagen snackar vi inte om! :;P

Körde mitt brutala benpass idag, har haft en tre dagars vila nu vilket är rätt ovanligt då de brukar ligga på två max, men det gick bra idag faktiskt, satan vad det känns i bena och kommer kännas imorgon :D lär sitta i en 4dagar :D

juste tänkte lägga upp en så kallad formbild där ni får se hur det har gått för mig på ca 2-3veckor 


den vänstra bilden är tagen för 1 månad sen, ganska exakt faktiskt, och den högra är tagen för nån dag sen och har precis gått in på min tredje vecka på min lätta deff ! :) 
Fick inte bilderna större, varför vet jag inte :S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0