Sats Globen och PB

Yes, idag körde jag av ett pass på Sats Globen då det låg närmast jobbet.. och vilket tråkigt gym, dock hade dom en rätt så bra "pt-hörna" men ah nä i övrigt är det inget speciellt gym, ganska litet faktiskt även fast dom byggt ut/renoverat det.. eller så känns det bara litet jag vet inte :S 
Gjorde ett PB idag iallafall.. eller kanske ska säga imorse xD haha aldrig vart så snabb upp till bussen som jag va då,

jag brukar gå upp till bussen runt 05:26-05:28 och imorse när jag vakna till efter alla sånadär va hetere.. snoozar?
kollade jag på klockan och den stod på 05:26 (AAAAAH) HOPPAR upp ur sängen, springer ner sätter på mig hälften av kläderna och kommer ju på att jag köpte sån där termosmugg som jag va tvungen att testa.. alltså verkligen tvungen annars va det ju onödigt att jag köpte den(tänkte jag) så in med en mugg vatten i micron i 2min och klä på mig alla kläder, skor o jacka o hela alltet sen när vattnet är klart hälla över allt i muggen (te't va redan i) och skruva på locket och springa upp till bussen och man hinner precis med den :D kollade på klockan och då stod den på 05:31-05:32 haha ! det måste fan vart PB
(om jag går upp till bussen tar det ca 4min)



Där har ni en liten rolig övning :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0