snabbis

vet inte vad det är, kanske att jag sovit väldigt lite i natt men jag är heelt slut i kroppen.. bara helt mör!

får hoppas det känns bättre imorgon, tänkte nog köra ett pass i Haninge imorgon fast hade tänkt köra av ett på medis men det får vänta, orkar inte packa väskan nu! 

Ska testa på en "ny" återhämtningsmetod imorgon som är helt craazy haha! men tar nog mer om den imorgon! 

Trots att jag känner mig så trött och slut så har den här dagen varit väldigt bra, snabb dag på jobbet, iväg och köre lite TRX och efter det avslutade jag min kväll på underbara SÖDERSTADION med en 2-0 vinst 

va även förbi budo&fitness och köpte en bar för att jag inte hade med mig allt, så att.. 

Riktigt jäkla smarrig :D:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0