styrka?

Härlig dag, Riktigt najs att man har ett takjobb dagar som denna ;) 
Bra färg börjar man få, sakta men säkert och brännt sig har man inte direkt gjort vilket är fint :D
dock är det rätt tunt att jobba en hel dag i solen men ska inte klaga :D :D 

Passet idag va tungt.. riktigt tungt iallafall styrkemässigt hade jag inte alls någon styrka men uthållighet hade jag ändå lite av! fick ruggit bra pump i brösten idag, ruggit bra.. 

PASSET IDAG

Bänkpress 4-5r x4

Lutande hantelpress x15 (x)
Hammercurls x15 (x)
Dips x25 (x)
FYRA VARV PÅ TID (TUUNGT) 

Flyes-Skivstångsrodd med 60s vila mellan varje set. x4

avslutade med cireklträning som bestod av

Lateral raises x10 
Omvänd pec-dec x10
valfri magmaskin x5 (havey) 
TVÅ VARV
!


Nä hinner inte skriva mer, Micke är på väg ner för att glo lite VM-HOCKEY :D och jag ska hinna äta också! KOM IGEN SVERIGE!
Kommentarer
Postat av: Erik

De är riktigt grisiga de där varven på tid. : )



Har du satt upp något mål inför Fitness Five? Hur många reps tror du att du kan göra i respektive gren? Vad väger du in på?

2011-05-12 @ 07:10:01
URL: http://fitnessaim.se
Postat av: Ralle

Erik, ah dom är riktigt grisiga.. sitter här med världens träningsvärk efter dom :D



nej jag har inte satt upp några direkta mål på hur många reps jag ska klara av osv, ska bara köra på stenhårt där nere och här uppe innan sen får vi se hur det slutar, känns som det funkar bäst för mig! jag har faktiskt ingen direkt aning hur många reps jag kan göra i respektive :P

jag skulle vilja väga mig in på 65-66kg, ligger på 68kg just (Fjädervikt, ja vet:P)



mvh

2011-05-12 @ 17:29:35
URL: http://rallestraning.blogg.se/
Postat av: Erik

Var glad för att du väger relativt lite. Jag skulle också vilja ha 97,5 i stången på knäböjen. ; )



Om du uppskattar väldigt grovt. Hur många reps hoppas du fixa totalt?

2011-05-13 @ 15:46:33
URL: http://www.fitnessaim.se
Postat av: Ralle

över 100 hoppas jag iallafall men jag har inte den blekaste då jag inte riktigt gjort något direkt test som ser ut som f5 tävlingen! tänkt att ja ska testa på det men vi får se! :)

2011-05-13 @ 17:02:07
URL: http://rallestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0