Svett svett

tänkte börja från och med nu och fram till tävlingen att köra mina pass varmt klädd, eller ah inte överdrivet men att köra med tjocktröjan på hela passet och inte ta av mig den när det blir lite varmt te.x ;)

varför? jag vet inte känns bara bättre och så gillar jag att svettas när jag tränar, känns som man får bäst resultat då också :D 

Passet igår gick riktigt bra föresten, och i bänken gick det väldigt bra i :D 
Idag är det ben, får se om minnet kommer tillbaka så jag minns vilka vikter jag körde på förra gången.. har nämligen tappat bort schemat där jag hade skrivit ner mina vikter : /

juste tänkte bjuda er på en låt jag alltid börjar passet med, sätter alltså på den när jag går ut från omklädningsrummet till gymmet!


Den här låten fast i en annan version :D GRYM!!!!!!!!!!!! 

ska dra ! hej
Kommentarer
Postat av: Martin Törnfeldt

Gammal go'ing! På den tiden då hs faktiskt var "okej"... Nu är det hardcore som gäller! ;)



Hoppas träningen rullar på som den ska!

2011-06-02 @ 08:49:29
URL: http://martintornfeldt.blogg.se/
Postat av: Ralle

Martin!

ah okej det vet inte väldigt lite om men ;)

träningen rullar på, hoppas din rullar på också!

2011-06-02 @ 10:49:36
URL: http://rallestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0