TRX

JAG ÄLSKAR TRX! 
Kan inte få mycket roligare och bättre träning än med TRX! 

Har en hel del TRX nu dom kommande fyra veckorna så ska försöka filma och lägga upp här ska ni få se på riktig träning! 
Efter helgen ska jag iväg till Friskis & Svettis igen och visa lite TRX för en av Seth's klienter igen vilket är riktigt roligt!

Vill ni ha hjälp med att komma igång med TRX eller har ni frågor om vad som helst ang TRX så tveka inte att fråga, jag hjälper gärna till så gott jag kan! :) 



Eftersom jag inte har någon ny film för tillfälligt på någon övning så tänkte jag ge äran till Seth att få visa  Ultimate Superman! ;)





Självklart kan man göra den i lite olika och enklare utförande, den här Ultimate superman skulle jag vilja klass som rätt så svår!
Kommentarer
Postat av: Maxim von Josefsson

Klockrent!



Jag älskade att köra lite med TRX idag! Längtar redan till mitt andra TRX pass, grym övening för hela kroppen men sist inte minst magen!



Asså när du träna jag tänkte vafan gör han för nåt, ere strech öveningar eller haha? såg otroligt lätt ut! Sen så när jag prova fatta jag haha :D

2011-05-17 @ 20:54:48
URL: http://www.facebook.com/DJTechFabio

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0