Tufft!

Tredje passet irad idag och andra passet ben, hann köra ett benpass på gamla meson i måndags innan jag såg seths mail så blev lite som det blev och tycker det gick bra trots träningsvärken jag redan hade i bena! 
Jag vill inte ens veta av hur min träningsvärk kommer kännas dom närmaste dagarna! 
Börjar faktiskt känna mig bra mör i kroppen nu och längtar faktiskt tills fredag då jag får min vilodag! 

Passet bestod iallafall av
Knäböj fria (enligt F5 reglerna) 
Kettlebells svingar 15-20reps x 4 
l
TRX - Plankan med abduktion + pendel 2x10
TRX - Upphängd knäböj enbens 2x10 x20kg
TRX - Enbens höftlyfft

Hopprep 75sec all out x 75sec lågt tempo x 4 

Imorgon ska jag köra det fjärde passet irad denna vecka och tredje på den nya meson och det är 
Chins chins chins chins och trx på som gäller då! :D :D 

Har blivit lite rörigt och många pass efter varandra den här veckan, dels för jag ska upp till Borlänge över helgen och inte hinner träna på Fredag men ska köra sista passet där uppe på lördag på ett gym som ser lovande ut :D får se hur jag utvärderar det! 

och är lite handikappad nu då jag lämnade in min iphone på service idag men ska få tillbaka den imorgon hoppas jag! 
Hade kunnat få tillbaka den på 4timmar egentligen om jag kunnat lämna in den tidigare!
Jävligt snajdigt att ha Telia ibland ;)

Än så länge har det faktiskt vart riktigt skönt utan lur men får se hur det går imorgonbitti då jag använder den som väckarklocka ;D haha !
Juste haha! (I) jag kom på en sak idag med min ipod.. har en sån där liten liten fyrkantig ipod va den nu heter men jag har aldrig riktigt förstått varför batteritiden är lite halvkass på den men idag råkade jag komma på varför det har varit så :D jooo jag råkade stänga av den idag, förrut har jag bara satt den på standby typ om ens det xD 
och jag har ändå haft den ett halvår nu och kom på det idag, känns bra!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0