over and out

Länge sen det var så här skönt med en vilodag, jag är verkligen helt slut! 
Både i skallen och kroppen, mina ben, mina pattar och övre ryggen är det värst i, ska strax ställa mig och laga middag, 500g kyckling och 70g bulgur (mums) 

håller även på att kolla in boende inför semestern och kolla boende för 5-6 pers är inte så jävla kul när man varken vet hur mycket cash dom vill lägga ut eller hur dom vill bo,vart dom vill bo, hur sängen ska se ut, hur vattnet ska se ut osv..  haha, nä fy fan.. slår nog på stort :D 

Nä jag avslutar inlägget här, är så trött i skallen så får inte till nå vettigt inlägg iallafall.. orkar inte ens dubbelkolla vad jag skrivit eller hur jag har skrivit haha, vi får se om det blir något vettigare senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0