SEGO!

Yes imorgon är det faktiskt äntligen vila och passar då på att dra iväg till borlänge! 
Passet idag blev senare än vanligt då jag åkte och hämtade ut luren och det tog sin lilla tid och kände mig lite halvsnurrig efter passet(när jag kom hem) för första gången och behövde få något i mig snabbt, så tog några riskakor och vatten mer än så behövdes inte då maten var klar en liten stund senare!

som sagt så bestod passet av CHINS rakt igenom nästan förutm tre TRX övningar! ett riktigt skönt pass faktiskt men jag orkar inte skriva ner "allt" 
har lite saker att fixa för morgondagen och helgen, dels måste jag laga matlådor och packa allt jag ska ha med mig, vad jag nu ska ha med mig :S 
ska iallafall köra ett pass där uppe på ett gym! 
Jag kommer troligtvis inte kunna uppdatera bloggen där uppe, kanske med ett megakort inlägg men vi får se! 

fan va tråkiga inlägg jag har skrivit de senaste dagarna, inte skrivit något vettigt, inga bilder, ingenting! men har vart så otroligt trött den här veckan så jag pallar inte!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0