Ystad/Breeze/Jessi = Great weekend!

Okej, nu ska vi se.. passet idag gick inte så jvla bra men jobbigt vare iaf.. satans jobbigt :P
kom i säng 3 inattt då tåget självklart va försenat som vanligt när man åker med SJ! men men
Kom upp vid kl 05 som planerat men då drog jag iväg ett sms till the boss och sa att jag måste få ta en sovmorgon!

Jo lite om helgen då.. ah vart ska jag börja? haha har vart så sjukt mycket att ta in i skallen då allt va på Engelska gjorde ju inte saken lättare ;) , men det va ifersig bara bra på ett sätt! man har hur mycket som helst i skallen inom sig men känner att det är så svårt att förklara för folk VAD jag har lärt mig osv då jag inte är speciellt utbildad inom träning utan är mest en amatör!

Jessi Stensland.. vilken brud, hon kunde verkligen hålla en föreläsning, satt där i två dagar ca 8h varje dag.
visst så snackade hon inte i 8h utan vi utförde olika övningar också men jag hade nog utan problem kunnat sitta där en vecka och lyssna på henne!

en sak som man fick lära sig(ska försöka skriva så ni fattar) t.ex va att tekniken i löpning är svårt.. eller har man inte tekniken förlorar man så mycket kraft hela tiden genom t.ex att inte få armen i rätt rörelse som leder till att det o det inte stämmer, om man inte har armen i rätt rörelse så läcker kraften ut och det blir jobbigar att springa längre sträckor. vi säger att jag inte har den rätta tekniken (vilket jag absolut inte har:P) så ska jag springa 1mil och jag gör det på 40min? (vet inte vad man springer det på) Men sen säger vi att jag tränar upp tekniken och vips så klarar jag av att springa milen på 37min!

Sen måste man ha riktigt bra stabiliet i höften/coren för inte läcka ut kraft, man måste använda Absen/hamstring betydligt mer än vad man(jag) gör idag, har man allt det så blir man starkar i allt vilket är stämmer så mycket när man hör henne prata om allt! allt hon säger stämmer ju så jvla mycket, det sjukt lärorikt iaf och jag önskar jag hade kunnat förklara så mycket mer och bättre för er men.. jag har lärt mig så mycket grejer jag inte kan ta upp för jag är.. så dålig på formulera mig på rätt sätt! känner att jag har formulerat mig nå otroligt dåligt här också men det inte så enkelt om man inte riktigt riktigt har koll på det mesta!

Efter den långa lördagen blev det lite Grilla med Seth,Jessi,Mikael,Frank  m.fl
Frank(Concept Träningsredskap), Jessi("kursledaren" från USA) JAG, Kille från Australien

Seth Ronland(Min PT / Ägare Breeze Fitness / GRYM KILLE) , Mikael (PT från Katerinaholm,skön kille)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0