Allways look on the right side

Vädret är fuckt up(som ni nog redan fått höra), mina ben är helt fuckade!  satan vilken "skön" träningsvärk jag har haha känns som den kommer sitta i resten av veckan !

Passet idag gick faktiskt lite bättre än förväntan då jag vart ruggit trött under hela dagen men köpte mig en "sockerfri" Red bull efter jobbet och den gjorde verkligen susen, synd att jag inte tror på att såna drycker i sig gör en piggare utan att det är något annat som göre, kanske bara för att den är så jävlahttp://publishme.se/1380088/entries/article/new/ god?:D och att man är smått beroende av den?! ;D

hade pattar på schemat idag skulle man ju kunna säga,

Börjar med Bänkpress med olika % i vikter, det är första övningen!
Går sedan över till Lutande hantelpressar, direkt efter till hammercurls med båda händerna samtidigt och sedan direkt över till dips på tid, vilket är så sjukt jobbigt, det kör jag 4xtid , juste tiderna både idag och igår har förbättrats något enormt ju :O :D och dipsen likaså.
after that blev det, Hantel flyes och Skivstångsrodd med 60sek vila mellan övningarna!

Avslutade med lite Lateral Raises, Omvänd pec-dec och en valfri magmaskin(TUNGT som fan 2x5r)

Imorgon är det vila, då blir det nog iväg att klippa sig och hämta ut jeansen :)


ME AND JESSI STENSLAND!

Har även en bild på mig och Seth och Andrej(kan berätta mer om honom nån annan gång) men gillar inte dom bilderna för dels ser jag så jävla liten ut.. och man skulle kunna tro att jag haft en potta över huvudet, så får se hur litet jag lägger upp dom xD
Nä nu ska jag äta och kolla Real - Barca eller nå sånt! TJAO
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0