Veckans sista pass!

Då har man kört veckans sista pass, körde av det runt niotiden imorse och fan va skönt det är att träna tidigt på helger! va uppe runt 7-8tiden imorse och klockan är redan kvart över två, tiden har med andra ord gått riktigt fort!
hade 5km jogg idag på schemat som jag avslutade med och det va ett tag sen jag löpte så "långt" och kan tala om för er att mina vader är typ ganska slut, kan knappt gå !

Körde lite övrig mage som inte stod på schemat, blev ett par favoritövningar som te.x draken och några andra jag inte har något namn på ;D 

Igår hände nog det bästa på länge, innan matchen så gick jag förbi hemköp vid medis för att köpa en Sockerfri RedBull och titta vad jag hittade :D 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0