Vilken fantastisk dag, fler såna!.....?

Ah hur ska man summera den här dagen? "har haft en sån otroligt bra och rolig dag, vart hur pigg som helst"

ehm..                                                så typ, då va det klart!

na men ganska så rätt meningslös dag, hände inge speciellt förutom att jag hämtade mina nya jean (sweet)
och köpte en sån där mugg som håller värmen, va de nu heter.. kan lägga upp en bild senare!

har vart seg idag, går bara och släpar fötterna efter mig då jag inte orkar bära på dom haha! så jävla bra, och pattarna har man träningsvärk i också!

Juste imorgon blir det eventuellt ett gymbyte :/ från Sats Hornstull till något annat Sats.. vilket det blir än har jag inte bestämt, något som ligger i närheten av enskede kanske? eller kanske Haninge? ska byta jobbplats nån vecka så kommer nog gå tillbaka till Hornstull när jag är tillbaka på SÖS!

Ska även testa ett nytt Pre-w imorgon (längst till Vänster)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0