walking dead

Underbart pass, kan nästan inte gå! lovely haha :D 

mina superset idag va förjävla jobbiga fast jag kapat ner varven till två från fyra fast jag körde lite tyngre innan med knäböj till box och trejde övningen med Benspark och Bencurl va ju så underbart jobbiga aah så jävla skön känsla! haha undra hur det låter när ni läser det här, sitter och skriver om hur underbart och skönt det är att köra ben och det verkar bara vara jag som älskar att köra ben? iallafall när man pratar med andra :P 

tog inga bilder eller något idag då det va jävligt mycket folk och kände inte för det helt enkelt ;) 
men hinner inte skriva så mycket mer just nu!
Imorgon är det träning igen som gäller, bara KÖTTA på då också! 

HEJDÅ!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0