F5 test

Tja!

asså.. mitt pass idag kändes jäkligt weird :S

började med att jag kom dit med två vänster Fivefingers (bra där ralle)
gick runt och väntade på ifall jag skulle få dit den högra på något sätt men sket i det och gick ut och körde utan strumpor (gick lika bra de, lite sämre grepp men)

Baserade mitt pass på 3 utav FitnessFive grener, så det fick bli Bänkpress, Knäböj och Skivstångscurl

började med Bänkpress med min egna kroppsvikt gick helt okej men kunde gått bättre, låg så jävla konstigt på något höger men orkade inte ändra det efter halva setet..

gick sedan över till Knäböj på 150% av min kroppsvikt och det kändes sådär, trodde jag va starkare i benen än vad jag va men men.

Avslutade med Skivstångs Curl 50% av min kroppsvikt och det gick väl som väntat men ah det är (?) fyra månader kvar tror jag så har en bra tid på mig att förbättra mig : )

Passet på Onsdag kör jag Chins och Dips, får se om jag lägger in två sånahär pass denna vecka :)

så såg mitt pass ut idag, körde allt på ca 20min kanske men lyckades va där i 1h och kunde inte bestäma mig om jag skulle dra till bussen eller gå ut och köra lite till, tror jag gick ut och in genom omklädningsrummet 3 gånger innan jag bestämde mig för att dra!

Håller iaf på att laga 3 matlådor nu (en orsak till varför jag drog så tidigt)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0