Hårt..

tjena! precis hemkommen från plugget, har vart lagom mycket denna helg, inte haft någon praktik alls utan bara teori och det suger fast Espen är en grym föreläsare så blir det segt, jag är inte den som direkt vill sitta ner i 21h på en helg och bara lyssna, så svårt att koncentrera sig!


Alltså.. jag har försökt att köpa en Ben & Jerrys i en vecka nu utan att lyckas :O kom och snacka om B&J i helgen och då kom jag på att jag inte käkat B&J på 2-3 år :O helt sjukt, från att käkat en sån nästan 1 gång i veckan till ingen gång på 2-3år, asså jag kan inte äta en sån.. det är en spärr i huvudet! och det är sen jag började med träningen seriöst :S haha sjukt



DET DÄR VA MIN FAVORIT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0