Määätt

Vilken lättnad.. Praktiska och Teoretiska tenat är klar, praktiska Godkänd och får veta hur det blev med Teoretiska om ca 3-4veckor!
sista veckorna har vart jobbiga.. haft hur mycket att göra som helst, mitt heltidsjobb, mitt deltidsjobb som har tagit upp mycket tid men det ser jag bara som positivt, och min egna träning och så plugget!

men nu blir det FOKUS på träningen/tävlingen som är om ganska så exakt 3månader!

bla vad mätt jag blev! tryckte precis i mig 60gram havregryn med 30gram Kokos och toppade med lite kanel och kardimumma, men usch va tråkigt! brukar alltid köra med lite lågkalori sylt till men nu hade jag inget hemma :/

fick även i mig en shake med Vitargo och P-pulver :)


Så ska bege mig till gymmet om en stund, tror jag har

Chins
Dips
Hantelraises framåt
TRX W

och något mer.. ? :D men det är passet är iallafall riktigt fint! spec DIPSEN ;D
Kommentarer
Postat av: nathalie

Lät ju inte as gott de där dock ;)

2012-02-27 @ 19:14:19
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/
Postat av: Rasmus

man får ta det man har ;) tips hur man kan göra det godare? energi snålt gärna :D

2012-02-27 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0