Stekt lövbiff... eller?

1 av 3 skoldagar avklarade!

Har precis lagat klart matlådan för morgondagen som består av CousCous och lövbiff + en avokado!

en grej jag verkligen stör mig på är när man nu steker lövbiffen eller va man ska kalla det, kanske kokar lövbiffen?! ni kanske förstår vart jag vill komma.. jo alltså jag stekte två skvior i taget och fick hälla ut all vatten som kom från köttet annars hade det på blivit översvämnig i stekpannan :S

måste man spruta i så mycket vatten i dem? eller har dom gjort det eller är det bara köttet?:S

Imorgon kommer jag nog dra iväg till Sats Odenplan och köra ett pass efter skolan, kan bli rätt schysst :)

Vi hörs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0