TAGGAD TILL TUSEN!

Idag har inte vart min dag.. har inte kunnat gå på vänstra foten ordentligt, har gått på högkant hela dagen och det känns, känns i ryggen också: / min stortå har vart riktigt öm, känns som en stukning av stortån :S haha så trodde inte att passet med marklyft och kettlebells svingar skulle gå nå vidare men det va inga problem och marklyften gick riktigt bra!
Hade även två TRX övningar med ganska högrep 16-18reps

TRX CRUNCH 16-18r x 4set

TRX HAMSTRINGCURLS 16-18r x 2set och den bet rätt bra!

är så jävla taggad till nästa meso så det är sjukt, känns som det är då ALLVARET börjar inför F5, designa ihop schemat med Seth och jag ska säga er att det kommer inte bli någon lek, det är riktigt jävla HARDCORE schema ;)

+ att jag ska börja med en del nya kostillskott som ska bli spännande ;)



och imorgon så ÖPPNAR min polare Victor Wikander en utställning om ADHD i bild

Imorgon den 1/3 kl 17 - 19 kör Victor Wikander vernissage på Lava vid Sergels torg. Kör också en på Lakeside i Haninge vid 15.
Men för er som är intresserade så tycker jag att ni borde ta er till Lava. Har lagt ner mer tid och energi på allt där.
Tyvärr missar jag öppningen då vi har Instruktör träff på Ultimate Performance vilket kommer bli jäkligt kul, så får ta ADHD i bild i helgen istället ;)

Nä nu ska jag äta klart min sista måltid, ca 400g nötfärs och ca 500g potatis ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0